Internen editor

Benutzeravatar
Tommy
Administrator
Beiträge: 1406
Registriert: Do 28. Mär 2013, 16:21
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Internen editor

Beitrag von Tommy » Di 26. Sep 2017, 21:29

You can edit the mission.inc and other files manually for set values.
You just need to know what you're doing.

Greets Tommy
Linux is like a tipi: no gates, no windows, apache inside.
Forum, Chat, MapDB, Tools und Dokus für Mapper http://www.wikinger-tommy.de

Benutzeravatar
Jozenkow
Beiträge: 76
Registriert: Di 9. Jun 2015, 12:18
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

Re: Internen editor

Beitrag von Jozenkow » Di 26. Sep 2017, 22:27

can i edit players behaviours/map music/map genre from editor? i dont see this options

Benutzeravatar
Tommy
Administrator
Beiträge: 1406
Registriert: Do 28. Mär 2013, 16:21
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Internen editor

Beitrag von Tommy » Di 26. Sep 2017, 23:19

No, many things you have to edit in the files.

Read the documentation!

Greets Tommy
Linux is like a tipi: no gates, no windows, apache inside.
Forum, Chat, MapDB, Tools und Dokus für Mapper http://www.wikinger-tommy.de

Benutzeravatar
Jozenkow
Beiträge: 76
Registriert: Di 9. Jun 2015, 12:18
Wohnort: Poland
Kontaktdaten:

Re: Internen editor

Beitrag von Jozenkow » Mi 27. Sep 2017, 21:00

i read documentation titles and searched inside and i didnt found:

how can i save maps as c2m and c2e?

Benutzeravatar
Tommy
Administrator
Beiträge: 1406
Registriert: Do 28. Mär 2013, 16:21
Wohnort: Nürnberg
Kontaktdaten:

Re: Internen editor

Beitrag von Tommy » Mi 27. Sep 2017, 21:21

No, you can't do that.

This is not necessary with the internal editor. The maps are installed in <DAW>\data\maps. On external computers with the directory Gamesourceincludes.
Our installer does it for us.

Greets Tommy
Linux is like a tipi: no gates, no windows, apache inside.
Forum, Chat, MapDB, Tools und Dokus für Mapper http://www.wikinger-tommy.de

Antworten